vineri, 29 iulie 2022

“Nu vreau să rămân la 8 clase. Îmi doresc să învăț mecanică auto, mă pasionează să stau să meșteresc și să repar (...)"

Luna iulie ne-a adus o veste minunată. Copiii noștri care au ales să-și continue școala au fost admiși la două școli profesionale din Satu Mare.

Pasionat de mic de tot ceea ce înseamnă șurubelnițe, motorașe, piulițe și șuruburi, Gabriel va urma profilul mecanică auto de la Colegiul Tehnic “UNIO – Traian Vuia”.  Într-un interviu publicat pe blogul Asociației Stea, acesta spunea: “Nu vreau să rămân la 8 clase. mi doresc să învăț mecanică auto, mă pasionează să stau să meșteresc și să repar. Acasă mi-am reparat singur drujba, a durat câteva zile dar am tot asamblat-o și am tot desfăcut-o până am reușit să-i găsesc problema”. A trecut un an de atunci iar dorința lui Gabi este pe cale să se indeplinească pentru că mai este o lună până când va începe cursurile.

Ziana a terminat clasa a VIII-a la școala din Sătmărel iar continuarea studiilor nu a fost o primă optiune pentru ea desi posedă un talent și simț artistic extraordinare, calități remarcate de-a lungul anilor de către întreaga echipă educativă de la Stea. Cu toate acestea, își dorește să învețe o meserie iar cursurile de coafor, frizerie, manichiură și pedichiură de la Colegiul Tehnic “Elisa Zamfirescu” au reprezentat cea mai bună alegere pentru ea.

În septembrie, cei doi adolescenți vor începe o nouă etapă din viață. Iar pentru asta vor avea nevoie de susținerea familiilor, disciplină și perseverență. La Stea copiii sunt învățați să-și descopere potențialul. Iar Gabi cu Ziana sunt dovada.

0 Comments