vineri, 3 august 2018

Angajăm responsabil dezvoltare programe și relații publice


Prin intermediul unui nou parteneriat cu o importantă organizație internațională, asociația noastră își lărgește echipa și își dinamizează activitatea. În acest context căutăm o persoană responsabilă cu dezvoltarea programelor noastre. După etapa de formare pe care v-o propunem, vă veți alătura unei echipe internaționale de profesioniști dinamici și motivați. În plus, în îndeplinirea sarcinilor dumneavoastră veți avea o legătură strânsă cu diferitele servicii ale partenerilor noștri străini a căror expertiză și experiență vă vor ajuta să vă îndepliniți misiunile descrise mai jos având ocazia de a vă dezvolta abilitățile și competențele profesionale.
Locație: Satu Mare
Program: full – time, 40 ore pe săptămână

Cerințe:
Nivel de studii: Facultate cu profil de Comunicare / Marketing / Jurnalism / Business / CSR
Experiență: Minim 1 an într-unul din domeniile mai sus-menționate
Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat (oral și scris)
Permis de conducere categoria B
Capacități excelente de comunicare și relaționare pentru construirea relațiilor durabile cu partenerii, sposorii și susținătorii organizației
Bune abilități organizatorice și de management a resurselor necesare dezvoltării programelor asociației
Disponibilitate pentru deplasări în țară și în străinătate
Experiența de voluntariat sau colaborarea în domeniul ONG constituie un avantaj
Cunoașterea limbii franceze constituie un avantaj

Sarcini :

Sub directa coordonare a directorului asociației veți fi responsabil de dezvoltarea și managementul unor dintre cele mai importante resurse necesare programelor Asociației Stea:
- dezvoltarea parteneriatelor solide la nivel local, național și internațional în concordanță cu strategia organizației. Veți îndeplini această misiune cultivând și lărgind rețeaua de parteneri a asociației, deplasându-vă în țară și în străinătate pentru a ne reprezenta, dar și asigurând managementul relațiilor publice și dezvoltarea comunicării externe (crearea și managementul instrumentelor de comunicare, relaționarea cu mass-media și cu partenerii, organizarea de evenimente și participarea la diverse reuniuni, conferințe, etc…)
- dezvoltarea resurselor financiare pentru realizarea acțiunilor noastre. Veți îndeplini această misiune cultivând relațiile cu sponsorii, donatorii și partenerii asociației, dezvoltând strategia noastră de strângere de fonduri și explorând oportunități noi de a atrage resurse pentru programele Asociației Stea
- managementul și dezvoltarea anumitor resurse umane suport care susțin munca echipei salariate a organizației. Veți îndeplini această misiune coordonând voluntarii români și străini implicați în programele asociației, în derularea de campanii și acțiuni punctuale împreună cu Asociația Stea.

Profil :
Spirit de inițiativă, dinamism, centrare pe soluții și capacitate ridicată de implementare a acestora
Empatie și motivație pentru a susține cauza educației și a incluziunii sociale a persoanelor marginalizate
Foarte bun comunicator și negociator, având capacitatea de a stabili relații durabile cu diverși interlocutori
Implicare, atitudine pro-activă, asumare de responsabilități și interes pentru calitatea muncii sale
Integritate și respectarea eticii profesionale
Adaptabilitate și interes pentru perfecționare continuă
Viziune strategică, planificare și bune capacități organizatorice

Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți o scrisoare de motivație și un CV, la adresa asociatiastea@gmail.com

0 Comments